28.6.09

Bermimpi Mimpi-Mimpi Semalam(header)


Assalamualaikum..Aku bermimpi semalam mimpikan mimpi-mimpi hari ini..merantau bintang sendirian tanpa ada si perawan lagi disisi..aku terus diulit kata-kata kesal yang sedikit pun tidak mahu mengasihaniku..aku terlalu ingin berkata-kata menyatakan masih ada sayang itu...mendambarkan yang terindah di akhir nanti..

Untuk kesekian kalinya header aku berubah...mungkin merubah kepada yang lebih baik atau hanya mengindahkan pemandangan mata..mungkin itu retorik aku sendiri melembutkan hati supaya setia disini...aku pasti setia jika diizinkan..dan mungkin berakhir kalau pencuri kabel bermaharajalela kembali...bercerita tentang kalau..aku saja nak buat entry ni untuk kawal penukaran header mengikut masa yang sesuai dan memperingati kembali header2 yang pernah berada disini..sebagai kenangan..

Tajuk header bermimpi mimpi2 semalam..tak ada apa yang lumrah..cuma penceritaan aku tentang apa yang terjadi hari ini..semalam dan kenangan..semua yang aku rasa sesuai apa yang aku rasa..apa yang mereka rasa..apa yang hanya untuk aku..bentuk penceritaan adalah sama dan aku sekuat hati cuba mengurangkan kerosakan pada bahasa...jika penceritaan aku ada menyakitkan mana2 pihak..harap maaf,tidak disengajakan.

10 comments:

joegrimjow said...

mimpi bawak cam cam makna yek

joegrimjow said...

lagi satu\
amek katne ek pamplate ni?

TokNabe said...

Rajin tukar2 header. kalu rajin dgn kreatif mcm demo rasanya tak dok masalah.

mae said...

to joegrimjow..
namanya mimpi..cam tu gamaknya kot..
pasal template?dah berkurun guna bro..dah x ingat ambik kat mana..sory

mae said...

to tok nabe..
tu msalah dia tok...takleh kena puji..mesti nok tukar pulok..haha

joegrimjow said...

alahai
ingt nak tuka
xpe xpe...

kuIna LadyInRed said...

smpai bwk dlm mimpi...
leh kali buat header ada nombor2, ada gak tujuan klu bwk ke mimpi..
kecik besar 4D, 2D...

mae said...

to joegrimjow..
cuba cari..mcam2 tmplate ada skang ni..yg senget pun ada..

mae said...

to kulna..
x pernah dpat mimpi nombor..kalau mimpi pun kaya trus..takyah ambik nombor..hehe

hosting india said...

really nice one.. i would like to comment here.