4.8.09

Masih Mereka Masih Muda

Assalamualaikum...Mereka masih muda..masih terlalu mentah menduga hari-hari mendung...biarkan mereka seketika tertawa di kala malam masih muda..menjejaki malam2 penuh noda dan kerana mereka masih mudalah tunjukkan jalan ke mana di mana arahnya..jangan biarkan mereka berdosa sendirian tanpa..kerana kita..

apa yang terjadi telah terjadi..biarkan berlalu..apa sudah terjadi..saja je terkenangkan zaman dahulu kala..terjumpa pic ni dalam fs aku punya kawan..masih ada..dalam simpanan hdd aku semuanya telah lesap hilang kerana kerosakan yang amat dikesali...untuk tak menghilangkan lagi terpaksalah aku simpan online sebagai backup..kalau server x kna curi..

ni la antara muka2 rakan serumah seperjuangan aku..semuanya masih sihat dan ada..aku bernombor 53..masih muda..rasanya 5..5..belum kawin lagi..memang sehati sejiwa kot..banyak cerita kenangan dari yang jatuh motor kena kejar anjing terlanggar plak pasu..kesian..haha..dari ke hulu ke hilir terjumpa hantu tersengeh sengeh..tau takut..terbang sana terbang sini..aku x mau campur...tertangkap sini tertangkap situ..baru tau terketar...macam2 cerita tapi lain hari cerita...semuanya kawan yang baik cuma nakal sikit....

6 comments:

TokNabe said...

Saing2 rapat memang suka kalau jumpa. saing saya dari johor sampai sabah ada belaka, tapi bila balik kelate sekali sekala, pakat2 kumpul minum air sambil berbual... banyak cerito bila masing2 dah bawa haluan sendiri.

J@J@ / Bini The Rock said...

nasib baik saya ade sorang kwn 'nakal' yg msh menetap & mengajar di kg...wpon masa study dulu nun jauh di sabah sana.

Kalu jumpa dia, gerenti tak ingat laki lagi dahhh....hahahha! dok berborak sakan...

harap kawanku yg bernama Zalifa Daud akan menjadi kawan seumur hidupku...

:) indahnye semasa kita di sekolah rendah kan...

mae said...

to toknabe..
suka kalu buleh jupe sain2 rapat..pakat tubik minum rama2..mace2 crite ada dari zaman kecik smpai besar..jangelah buat x ingat sain sudah..kecik ati..sain biar sokmo..

mae said...

to jaja...
macam tu la jaja..kalu nak kawan biar seumur hidup..kwan baik susah nak cari kat dunia ni..harap Zalifa Daud mnjadi kawan sepertinya..

:)masih indah masih kecil..

search sites said...

Are they all friends or relatives?

Web designer India said...

this is really nice one post.