19.8.09

Kenapa Aku Berblog


Assalamualaikum..Kenapa aku berblog?..sudah berkali aku baca jawapan korang dan mugkin kita memberikan jawapan yang sama dalam perbezaan rangkap..perbezaan tidak akan dapat merubah segalanya kerana kita dalam alam yang sama..sama2 meceritakan sesuatu dan menerima sesuatu yang kita akan mentafsirkan sendiri

Tujuan aku berblog..aku memerlukan satu ruang yang tenang untuk mencoretkan sesuatu yang tersirat dalam pemikiran aku..berkongsi pengalaman mahupun bercerita tentang kita..mendendangkan lagu gembira mahupun sedih..semua yang aku coretkan mempunyai kisah yang aku ingin imbas kembali suatu hari nanti..

6 comments:

Kujie said...

sebebas mana pun kita menulis kat blog....mesti ada beberapa hal kita tak share dengan pembaca...percayalahhhhhhhhhh... :p

Recent blog:=- Berita baik kurang baik

mae said...

masih percaya diri sndiri..masih ada sempadannya..masih bercerita..

Recent blog:=- Salam Ramadhan Dari Lionteen

lionteen said...

blog ni la tmpat bercerita tntg sume prkare kan..xde sp leh halang

mae said...

masih percaya diri sndiri..
masih ada sempadannya..
masih ingin bercerita..



Recent blog:=- Salam Ramadhan Dari Lionteen

mae said...

bercerita tentang kite semua..
x pernah mnghalang..




Recent blog:=- Salam Ramadhan Dari Lionteen

web hosting india said...

this is really nice.