3.8.09

Masih Ingin Tag Dari J@J@ / Bini The Rock



Assalamualaikum..sepertinya aku berbesar hati nak jawab tag ni dari J@J@ / Bini The Rock..dia ugut suruh jawab kalau tak dia x nak kawan..dia ugut memain katanya..tercuri plak gambar dia sekeping..kiut kannnnnn..buat pnghias..terima kasih..antara jawapan yang tersenarai adalah..


1. apa perasan sekarang
-tak ada perasan yang kusus kot..semua balance..

2. saya nak makan
-tak tau..x terpikir langsung dalam otak...tak berselera buat masa sekarang..

3. saya x suka
-bila masalah datang tak bagitau...cakap la awal2..mudah skit aku nak prepare@lari selamatkan diri..

4. impian saya
-aku dah letih dengan impian..dari kiri cepat jalan..

5. haiwan yg saya tidak suka
-sejenis tikus..pasal makhluk ni mengigit sesuka hati wayar speker aku..

6. saya harapkan
-kembali seperti biasa..aku ingin pulang

7. jika boleh diputarkan masa
-aku takkan ubah apa pun..kerana engkau tetap indah..(lirik lagu)

8. saya pada 10 thn akan datang
-macam sama 10 tahun lepas..

9. hp saya adalah
-menyakitkan hati..kalau buang kan padam muka aku..

10. saya pernah bercinta sebanyak
-tak biasa bercinta ni..tak tau apsal..org pompuan suke memilih sangat kot..nak yg kaya je..yg hensem..kesian kat aku..waiting in d dark..haha

11. saya suka pada
-mereka yang berbudi bahasa..x leh cakap baik2 ke..

12. kawan2 saya
-adalah yang selalu on d way...bila nak sampai ni..dah membatu aku kat sini..

13. pernah dikhianati
-kebiasaannya ada tapi boleh diabaikan..banyak benda lain nak kena pikir lagi..

14. apa yang hendak dilakukan terhadap org yg mengkhianati anda
-malas nak ambik tahu hal dia lagi..ada masalah lu punya hal..

15. senaraikan 8 orang untuk di tag
-8 orang yang bertuah ni aku bagi kat mak abah aku kat kampung dan adik beradik aku..selesai sudah..hehe

4 comments:

J@J@ / Bini The Rock said...

Terima kasih MAE.....
mmg kelessssss la jwpn kamu... ni yg nak bagi TAG lagi nih...hehhehe

xD

mae said...

sama2 kmbali...kelesss moral tu..haha..tngh rajin ni..kalu nak bagi 10 tag pun diterima..hehe

search sites said...

She is looking so cute.......

Website designer India said...

this is really amazing post.. and wonder images.