7.8.09

Masih Mencari Gula


Assalamualaikum..Seperti kebiasaan kehilangan gula memang sudah diduga..penyakitnya bermusim dan banyak sangat penyebabnya..memang dirancang atau terancang atau ancaman atau secara tidak sengaja atau tak dirancang..kebanyakan tempat kat semenanjung ni ada yang kritikal dan ada yang boleh dimaafkan berkaitan stok gula ini..budak2 sudah dikerah menyimpan gula..apsal buat main ni..cepat simpan..

kenapa x cukup?..hari tu cakap mencukupi sampai raya..sapa cakap?..kenapa cakap?...kat mana gula?..sapa simpan stok?..kenapa?..tak untung?...untung ciput?..macamana?..naik harga?..sapa susah?..mereka dan keluarga mereka..


operasi mengangkut gula..keje budak2 je ni..orang tu rilex..nanti bagi upah gula2...

7 comments:

Amer Aan said...

mseh mncr gula..jom cr gula..hrhr

Precious said...

Eh, ada yg haku tak tau ker fasal gula ni ... Lain macam jer ...

TokNabe said...

Ari tu kalu minta, kawe boleh bui dua tiga paket kalu ada ore minta. lo ni kawe pulok nak minta gulo...... :D

mae said...

to amer..
ko cari sorang..aku nak tido ni..haha

mae said...

to precious..
kadang2 kita x perlu tahu sesuatu hal tu..

mae said...

to toknabe..
kawe stok bnyak lagi tok..ada kroni..haha

web design india said...

this is really nice one.