31.1.08

Brush Technology-video anda

teknologi berus yang terkini...

bila ada berus ni kat kedai...kita x yah pening2 nak buat mapping..nak kena ambik gambar..ambik video..lpas tu kena edit kat dlm computer...guna berus ni x yah pakai computer....

tarikh video ni 2005 lagi...tapi aku baru tngok..mesti korang ada yang belum tengok...kena blajar nak guna berus ni.....

video

nampak mudah je nak guna..nnti bleh cari kat kedai penyapu...harga dia aku x tau....kalu korang jumpe...bagi tau aku harga dia...nnti aku nak beli jugak..

1 comments:

Web designer India said...

this is really very nice post. i would like to comment here.