18.1.08

Apa Kata Mereka - joke anda

apa
kata mereka...
apa yang perlu..
anda dengar..
anda tahu..
anda buat2 tak tau.....




sudah la yatim piatu...adik beradik x de....kesian...nak suruh orang peluk...x de sorang pun nak peluk....bukannye susah nak peluk....dah sedih sngat ni...kesian la skit.....


rasa2 dah muat kot...tapi kena beli sebelah je la...tokey..u jual ke sebelah...saya mau angkat..kasi murah2 dah la....x nak layan plak tokey ni...ingat aku x duit ke....satu kedai pun aku bleh beli la...siap bas stop dpan tu pun aku bleh beli skali...


kepala aku yang senget ke......diorang yang tengok aku ni yang senget....

susah ada anak x dngar cakap ni....kecik2 dah pijak kepala...dah besar2 nanti x tau la...jangan menconteng arang kat muka aku..sudah.....

tidur yang cukup baik untuk kesihatan...jadi marilah kita sama2 tidur....arggggggg


senaman mulut baik untuk lidah kita....mari kita sama2.....arrrrrrrr


kalau nak putih macam saya....gunakan clorox...tiada yang setandingnya.....


bertindak mengikut arahan...jangan bertindak mengikut arah matahari terbenam....nanti ko tido plak....



nak salam...nak salam...sombong...kalu sombong pegi terjun lombong la....


everyday like this...kena marah je....


macam2 ubat dah aku telan...tak nak jugak sihat2...nak buat mcam mane lagi...doktor ni dah tipu aku ni...kena report pejabat buruh ni.....


ni la kalu dah tua....mata pun x brape nak nmpak....buku ni pun satu hal...tulis la besar2....menyusahkan betul...