18.5.09

Edit Me Not


Assalamualaikum...masa makin berlalu..dan itu seperti biasa dan lagi biasa bila kita selalu ditinggalkan masa..dan kita dikira bernasib baik lagi masih ada orang yang sayang(terlari tajuk ni..)

Memandangkan tak ada cerita yang menarik dan tertarik yang boleh aku sebar dan aku hebahkan pada korang maka sebagai jalan yang terbaik adalah berkongsi gambar dengan korang..jalan yang lagi baik adalah bubarkan dun perak,serah pada rakyat(selingan)

ye ke tak ada cerita..mengikut perkiraan aku banyak sangat cerita sekarang dan yang sedang menungu...minyak nak naik apa cerita(mana ada naik..itu minyak kasi tukar itu jenis kasi baik punya..kasi laju..kasi naik sikit)macam aku budak tadika..

berbalik ke tajuk yang asal..ni la kerja aku di kala bulan mengambang..mengedit gambar agar menjadi gambar..kesian plak aku tengok muka anak buah aku ni..akhir kata selamat menonton gambar dan ikutlah keluhuran perlembagaan..

4 comments:

fazlisa rohali said...

cian anak buah u.. look sute okei.
haha.. =D

thx for followin my blog.
^,^

UsE_RiEz said...

nice edit da pic~

mae said...

to fazlisa
kesian..kesian jgak..tapi x de idea nak edit..tu yg jadi cam tu..

thx 4 followin back

to use_riez
just simple editing..for blur pic..

Website designer India said...

this is really nice one.