22.5.09

Aku Takkan Menangis

Assalamualaikum....tak pernah terdetik pun dalam ruang hati aku nak menyesal apatah lagi menangis ketentuan ilahi,semua takdir buat aku. walaupun terlalu pahit untuk ditelan tetap aku terima seadanya...mana mungkin aku dapat mengundurkan waktu agar ia kembali ke pangkuan menemani di hari-hariku..redup semalam menceritakan bagaimana aku berduka meratapi saat-saat akhir peristiwa hitam dalam hidup aku,terlalu tragis sampaikan aku bisa rebah menyembah bumi tatkala memandang ia remuk di tangan ku sendiri.aku tidak terdaya melakukan apa pun,hanya mampu terus memandang sambil menahan sebak..aku bersuara sendirian menenangkan hati sambil meletakkannya raket badmintanku yang patah..waaaa..aku baru beli je..tak sampai sebulan..kejam sungguh dunia..partner aku pun satu hal..aku yang kena ambik,yang dia selitkan raket dia apa hal..aku libas plak tak ingat dunia..punah sudah harapanku..pengajaran yang korang dapat dari pengalam hidup aku ni..tak semua keindahan dapat kita kecapi selamanya...belajar menerima hakikat hidup semampu mungkin..

gambar nun jauh di atas sana adalah gambar lelaki..cik iznie kita komplen banyak sangat gambar pompuan...jadi aku letak gambar aku sendiri..lelaki..tuan punye rumah..boleh plak dia panggil aku akak sesebelum ni..tak tengok profile dulu ni kot..tergamam bisu aku dibuatnya...jadi lepas ni diharap tak berlaku kesilapan teknikal atau jantina...gambar blur skit pasal aku edit blur..takut dikesan musuh..ni gambar lama pasal gambar baru semua rambut panjang...takut ada iras pompuan plak..in the end

13 comments:

joegrimjow said...

camne buat gambo jadi camtu??

ファラ 'aqila said...

hehehe..sape tuh yg cakap..isk..

ok..sekarang kepada org itu, jantina mae semakin jelas yer..~

puteri said...

mknanya...
dy suh beliraket lg bru lah tu..
he.he

kuIna LadyInRed said...

apasal di blur kn kehenseman tu...

miss_eliana said...

ingatkan sdey nape...
kerana raket rupenye...
nnt beli bawu yew?
ngee~

lionteen said...

uit..
ayt cam dlm novel..
hehe..
tape2..
jgn nangis2..
nnti kite bl kan raket yek..
hehe

Along Arman said...

mae blur kan gambar die..
takut org ngurat..
heheh...

~Cinta Cukulet~ said...

ish ishk ishkk..saya pun ingat kamu pompuan...ngehehe..ampunn

clarabella said...

raket.sudah smpai ajalmu..maka tuanmu harus melupakanmu..ngeh3.

mae said...

to joegrimjow
guna photoshop bro..simple editing...

to aqila
sudah terbukti kejantanan..haha

to puteri
sudah semestinya...raket lain ada lagi..tapi raket tu yg paling best..

to kulna
muka x hensem..sbab tu blurkan..
nnti kalau muka kita dah hensem..kita sharpkan..

mae said...

to miss_eliana
sedih sngat..baru beli..dah patah..

to lionteen..
novel kanak2..kita nak dua..

to along
bukan takut org ngurat...takut dikesan musuh..

to cintacukelat
ish..ish..apsal x check dulu laki ke pompuan..

to clarabella
nnti ada pengganti la tu..

merahitujambu said...

owh..itu kee kamoo..
tkt di kesan musuh???ade musuh ke??
hik2

web hosting india said...

nice one post on your amazing blog.