16.2.08

Jom Tengok Bola-sukan kita


jom tengok bola...kat stadium sultan muhamad keIv..
kite tngok kelate..vs kuala muda...
game start pukul 8.45pm..tapi aku btolak awal skit..takut jem nenas..
ditambah dngan perut yng berlagu pilu...sebelum merajakan perut...aku gi beli tiket dulu....
ngan 2 org sain sekroni ditambah ngan 2 orng lg yg on d way....yg x jumpe jln yang benar lagi....


bila dah settle mmbeli tiket kejayaan...maka bertolaklah kami mencari gali tmpat nak makan....maka sampailah bala tentera kat sini...makanan telah ditaja oleh pizza hut...mmg murah rezeki pizza ni...kami pun makanlah mengikut arahan...

lama dah x tngok bola ni...tertengok plak ari ni...mmg ramai tahap dewa 19 ari ni..stadium memenuh dengan makhluk kelate yng memerahkan mata...siap ada ombak tsunami ...ditambah ngan bom atom...bom botol..termasuklah bombay...baru sureheboh penyokong cam ni...kira boleh respek n suspek....


kuala muda ni pandai main bola ke...sepak asyik x kena jah...nasib baik kelate bagi 1-0 jah...kesian..ari tu dah kalah ngan johor pg 4-0 doh..ari ni kena pulok..mmg kena mandi bunga cnt lestari kuala muda ni....pic x brape nak clear..pakai handset jah...kena beli dslr dulu...baru clean n clear...


mmg perlwanan mlm ni best..semua aksi ada...bkan stakat dalam padang jah..aksi polis yang membebel pun ada..buat serabut jah...aksi pengadil kena bom....nasib baik pngadil tu hidup lagi...kira ada ilmu kebal dtambah dngan ilmu hisab....


bab ni la aden x brape nak suke..kalu jamming ok la..ni jem ape x tau...ni yang buat pning kaki skit kalu g tngok bola...tapi x kisah...janji menang...jange lepas ni kalah sudoh...rekod bersih lagi...gomo kelate gomo....


dalam nak tunggu habis kreta dijual...ambik gambar la dulu...gelap pun gelap lah...janji bleh mengisi masa lapang..mencari jalan pulang...jmpe jugak rumah...

5 comments:

Mr J@cK said...

baso mu...g xoyak,aku dok blake gol,baso ado jnis xmndi jgop dk sbeloh aku,haha.....

Anonymous said...

mcm sedak jah g tgk bola
mesti pizza ore blanjo...huhu
tp hok baju adidas meroh tu dlm gelap pun smart...hehe
ganah blog demo

mae said...

mr jack..aku ingat mu x suke tngok bola..suke gali tlaga jah..mu ni fru la..duduk blakang gol..haha

mae said...

sedak tngok bola ja..ditambah dngan pizza sain2 blanja..hok baju ite smart jugak..trimas sbb mengomen..lain kali ltak nama siket..baru kawe mengenali adidas meroh...

hosting india said...

this is really very cool