26.2.08

Sempena Pilihanraya-negaraku

sempena piliharaya ni....sukenya aku disini nak menyelitkan crite2 atau gmbar2 yang mata kite nak tengok...bagi bersih skit ati kite nak pilih sapa dlm pilihanraya ni...bagi yg x nak mengundi tu...anda sememangnye hantu...pasal x nak bertanggungjawab dengan negara anda...ape akan malaysia langkah selepas ni...bagi yng nak mengundi tu..pandai2 la korang buat keje korang...asalkan yg dipilih tu x menyusahkan hidup korang....

jadilah pengundi yang bijak...jangan jadi pengundi hantu ngan pengundi junior...kan kena tembak mcam makhluk atas sudah..fair play..




ni yang aku suke ngan pak lah ni....perdana menteri yg serba boleh...inilah dikatakan pemimpin Islam hadhari...berjiwa gatal..anak sapa la ni...



ni dia slip yang aku suke sangat tengok...umur dah 100 lebih tapi orangnye sanggup keluar ngundi....mmg semangat orang tue ni...korang kena contohi sikit...tapi no ic kena tukar skit..muda sangat no tu...

3 comments:

azisazahar said...

mengundi di mana?

mae said...

mengundi kat kelate...azis balik mengundi ke..?

Website Developer India said...

this is really very nice post.