22.2.08

Jalan-Jalan Cari Buah-jalan2

hari ni hari minggu....jadi ape kejadahnye mat2 rempit melepak kat rmah....
minggu lpas dah pegi tngok bola...minggu ni hajat dihati nak pegi tngok majlis islam hadhari..
nak tngok cam ne rupenye hadhari"yg bertamadun"...last2 x jadi...dengar2 ade artis...nak bertamadun mesti ade artis...


dah x de benda nak buat...asyik depan com jah...jom kite gi jalan2 cari makan...nak mkan ape ni?
hari ni kite nak makan buah...mengidam plak rasenya...ikut la buah ape pun...asal berkhasiat sudah...rase lain mcam skit jalan2 time ni...rasa meriah..mcam nak raya...dah bnyak poster ngan bendera berkibar megah di angkasa...kalau ada yg nak jtuh tu mesti mr jack yg pasang..dia pasang sambil tido...teruk dah mamat ni...pilihanraya ni buat aku sakit ati jah..aku x leh mngundi..atas sebab2 yg x dpat dielakkan..putih mata jawabnya..


benda lain kite buat2 lupe dulu..misi kite nak cari buah...tajuk mengundi akan dtng...gambar pasal tu aku dah siap edit...tunggu nak post jah...pasal penyakit kus2 ni plak..aku nsihatkan along rajin2 la mandi...mmg kaum hawa ni susah mandi...kalu dah mandi..lama plak...lu org pikir la sndiri(kata nabil)...menyampuk plak nabil ni...






dah nak smpai tempat yng nak ditujui..kjap je dah smpai...bawak kreta x ingat mati...tapi aku ni ikut praturan lagi...kalau dpan polis...bile dah smpai rntau panjang ni...kena naik plak starship 7 bntang...tapi starship ni murah jah...naik pun x smpai seminit...nak brenang pun bleh..kalau mati..aku x tanggung halal..aku bagi cop jah...


maka smpailah gerangan panglima2 perang ke golok...semua buah ada..kasi pilih..kasi bayar...x mau byar...kasi tembak itu kepala..kalau dah bnyak buah..aku jadi kepeningan..x tau nak pilih..korang pandai2 la pilih sendiri...kalau dah berkenan cakap kat aku..nnti aku byar...baiknye budi pekerti aku..ank sapa la ni...


ni dia..buah favourate korang...kalau jnis yg suke bergayut tu...sesuai bebonar la..buah ni dapat mnyihatkan gegendang telinga anda..kasi lawas skit telinga tu..biar terang..biar dngar bnda2 yg berfaedah...orang suruh buang no siri krtas mengndi...kna dngar...org suruh turunkan hrga mnyak kena dngar....bleh plak takut negara bankrap...mcamla petronas bayar 10 hingit...mcam la semua org bodoh..nak ikut bulat2...lu org pikir la sndiri..menyampuk lagi bdak nabil ni...telinga aku dah ok..telinga korang plak...nak beli ke x nak pisang ni...kalau x nak..aku bagi je kat najib...suruh dia makan kat dlm rmah dia yg berjuta2 hrganye...



bila dah settle membeli belah...jom kite past away...diskaun ape plak tu...x brape nak paham..buat2 paham sudah...kalau btul2 paham..kan abis plak duit nak byar tambang starship....lain kali plak kite jalan2...

3 comments:

Mr J@cK said...

ceh...
aku gntung poster ikat kemah gno spanar....

mu nih mmg snggoh...,sk golok xkn cr buah jer kot
yg ....xder ker..

mae said...

mace e kmah jah poster tu...spanar mu x leh pakai doh kot..haha..
yg... aku x cari..cari buah jah..budak yg baik budi pekertinye..hahah

web hosting india said...

one of the nice post.