28.2.08

Hanging By A Moment-sedihnya

assalamualaikum...
letih bebonar rasa badan kalu deman ...entah berjangkit ngan sapa lani...along suspek utama...pembawa penyakit kus kus...dah 2..3..ari idup aku x tenteram ni..macam2 ubat dah telan...viagra je belum telan..otak aku macam hanging by a moment..kata oasis...x bleh nak pikir...



dah 2..3..ari hujan kat kmpung aku ni..hujan rahmat kot..nak sambut pilihanraya ni...harap2 negara ada perubahan...kasi hapus pengkianat bangsa...biar dunia bergegar selamanya...kasi paste dari sajak ni..moga negara kita aman dan bukit aman...

dalam deman2 ni...kreta aku pulak buat hal...tambah pening kpala hotak aku...nasib baik dah repair ari ni...boleh plak tercabut wayar...x berape nak perasan..ni mesti kerja2 anak tikus ni...x bleh nak tngok orang lain senang...main gigit je wayar tu..kalu gigit enjin aku x marah la sangat...dah la kreta aku tu x brape nak sihat..asyik bersin jah...dah mcam2 ubat aku bagi..x sihat2 jgak..kena jumpe bomoh ni...sebab anak2 tikus ni la aku x jadi gi tengok bola...hangin satu badan kengkawan aku dibuatnye..nak buat cam ne..dah x de jodoh...lain kali jah...

satu lagi hal..trima kasih pada blogger2 yg sudi bertukar2 link..mmg korang berbudi bahasa...x nak idup sorang2 kat dunia siber ni...mmg aku suspekla...nnti kalu aku beli jet peribadi...aku ajak korang naik skali...i jump..you jump..tq

7 comments:

puteri said...

hehe.. nak ajak nek jet sm2 konon..
ye sgt la tu
tak tahan btl.
=P

mae said...

puteri jadi pilot...betul la nak ajk sama2 naik jet...haha

Along Arman said...

apa dosa mE.. :(

mae said...

terlalu berdosa...menyebarkan penyakit kus2...

TokNabe said...

nak beli jet.... hahahaha. Ambo sokong bab nak bawok sekali gu gu. Bereh tu nak bawok gi mano?

mae said...

mula2 kite singgah putrajaya dulu...lpas tu ikut gu gu la nok ronda mana pun...haha

Website Developer India said...

this is really very nice post.. i would like to comment here.