11.7.09

Selamat Hari Lahir Ke 21


Assalamualaikum....Bersempena dengan hari lahir yang telah terlepas seminggu..aku dengan rasa berbesar hati dan ada hati lagi nak ucapkan selamat hari lahir ke 21 bertarikh 4 julai buat adik aku yang terlebih air mata ni..haha(jangan dia terbaca sudah)..tidak ada majlis kerana empunya diri baru balik dan semua orang seakan akan sibuk..sebagai abang yang baik terpaksalah aku bagi kek aku kat dia..memang baik..

Cerita hari lahir berakhir di situ dahulu..apa yang hendak aku kongsikan buat korang adalah apa yang aku print petang tadi...adik aku punya assigment..habis ink printer aku dilenjannya..semuanya berkisar tentang masalah sosial..korang layan je gambarnya..malas aku nak tulis..esok aku nak memandu jauh kesana...






6 comments:

TokNabe said...

ramai ko adik beradik demo ni? Abe dia baru sambut hari lahir ke 19 kan baru2 ni.. hikhikhik.

Masalah sosial makin berkudis dalam masyarakat dan negara sekarang ni. Satu diubat sepuluh yang berlaku...... sedih tengok budok2 la ni.

lionteen said...

epy besday tuk adik meo..

makin truk la mslh sosial ni..

mntak di jauh kan kan..

kuIna said...

into yg menarik ..

pastu menjuihkn...
selamatkanlah bangsaku...

yaziith su anaz said...

itu...





huh.
macammacam.

J@J@ / Bini The Rock said...

Salam Mae..lama tak menjengah blog kamu.

**huh! aku tak sanggop tgk bayi dibuang2 sebegitu rupe...ape salah mereka?

hosting india said...

this is amazing post.