20.7.09

Kawin Pok Lan & Ida

Assalamualaikum..Seperti yang telah terjadi sejak dahulu tatkala aku masih kecil penyakit kemalasan ni terus wujud..aku tidak tahu kisahnya dan tidak mahu kisahkan..apa yang aku tahu aku terpaksa hidup dan perjalanan seterusnya aku telah update hari ni..kat sini ada beberapa kenangan yang aku ada untuk dikongsi dan mungkin untuk aku ingati..perkawinan pok lan dan ida..berlangsung 4 julai 2009..sekeping je aku edit..terlalu malas nak edit..tak tahu apa hal..banyak sangat bercuti kot sampai kepala aku macam hanging..


baru berseri sikit muka pengantin..time akad nikah pucat semacam ..janji dah lepas..

Bergambar lepas abis akad nikah..semua kekawan serumah ada..kira pok lan orang pertama yang kawin..orang lain masih tak sedar diri..aku terkecuali pasal aku masih muda...

Malam akad nikah..bergambar untuk perabihkan stok baju dan stok memorycard dan bateri...stok baju dari pahlawan melayu sampai pahlawan jawa..pahlawan amoi pun ada..

hari persandingan...pengantin laki tngah tidur...pengapit laki senyum semacam je..mesti tengah tngok awek comel...berat mu ni jr..haha


makan beradab kenalah makan suap2..barulah beretika..lainlah kalu makan biadab..


bergambar bersama pengantin..suke sangat ayie dapat bunga telur..


bergambar outdoor kat tasik perdana..masalah betul photographer ni..kena paksa tidur atas rumput plak...x buat kan merajuk plak..ngadu kat mak adik plak..haha..aku rasa skill ni x berapa mencabar..kalau boleh lepas ni tidur atas highway plak...panjat trafik light...lompat bergalah..

pic ni kat tasik layang2 ke taman layang2..ke apa namanya aku x brape ingat..aku x menghadirkan diri pasal mu x ajak yie..mu lagi rela ajak awek2 mu dari sain2 mu..aku kecik hati ni..kalu mu baca blog ni tinggalkan kesan dulu..baru aku kurangkan mengutuk mu..sudohlah main fotopages tu...

bersempena musim buah ni kalu pengantin panjat pokok kan best..duduk bawah pokok pun jadilah..pic ni kat gua musang kot..aku x turut serta kerana masalah keluarga yang x dapat dihindari...

pic ni masih lagi kat tasik perdana..muka macam dah boring bergambar..letih tahap gaban..aku pun dah letih menaip..akhir kata selamat berbahagia kepada pengantin...

5 comments:

Jo said...

ingatkan kamu yang kawen.




;)

Anonymous said...

byk tul bj kawen nye..
hehe..
wah..
smoge bhgia yek tuk pwen mae tu..

Precious said...

Waah .. sewonok nengok gambar orang kawen. Semoga berbahagia ...

Anonymous said...

Aku suke betol kat kebun buah2 an tu...cam Lomantik Gila kentang .... (saje je aku nambah2)

Ko bila pulak mae? jempot aku tau..nnt aku dtg....

wakakka!

web hosting india said...

this is nice one post.