31.5.08

mie & abah gi umrah

Assalamualaikum..
sah lmbat lagi update blog..
x de idea dah nak masuk...
tetambah lagi ngan sakit gigi yang betul2 sakit...
merana hidup jawabnya...maka sebagai seorang yang berpendirian(ayat sedar diri)..
(x nak keluar masuk parti seperti sesuatu..cakap memang murah)...mencari lah aku klinik yang buleh cabut gigi..selesai masalah...hilang sebatang gigi akhirnya...kadang2 lebih baik sesuatu tu hilang dari kita...dari sakit hati (bab lain ni..terselit..)

beberapa hari lepas..sempat sesempatnya aku ngan adik beradik aku gi hantar mie & abah aku kat airport...penerbangan nak gi umrah...moga selamat pergi dan selamat kembali....

suasana kat airport...ramai jugak yang luluh hati mengejar janji yang Esa...semoga semuanya selamat hendaknya...
x tau pic ape nak ltak...terletaklah pic anak buah aku...suke tngok bebudak posing..ada nilai astetika..haha(teringat ayat2 pensyarah dulu)..ni adam..nak ambik gambar kita ke?
aliya..peace
daniel..sakit mata la..kite x leh posing

5 comments:

Along Arman said...

insyaallah..
sEmoga sElamat pergi dan balik miE & abah maE yEr..

manje said...

moga slmt pegi slmt balik mie ngan abah mae...

> da ok sakit gg nyer?

mae said...

to along..trima kasih,moga slamat

to manje..trima kasih jgak manja,gigi dah cabut,ok dah..tq

Amer Aan said...

mea...
camne ko kat mekah 2...
pe persaan ko ble g sne?

web design india said...

this is really nice one.