2.9.09

Hari Itu Dari Cutemiut

 
Assalamualaikum...Aku mendapat sesuatu dari Cutemiut78 iaitu award yang berterima kasih atas ucapan hari lahir untuknya..sama2 dan terima kasih kembali cutemiut..kawan yang baik memang camtu..suka ucapkan sesuatu yang gembira untuk merasa gembira..jadikan dunia blog ni sesuatu yang tenang untuk didiami..tak mau gaduh2..kalau x sependapat pun..tak mau maki hamun..make it easy way.. 

Apa yang aku dapat lagi dari cutemiut adalah top komentar..jangan main gila..nombor 10 tu..sesuatu yang baik bila kita dihargai dan mungkin lebih baik kalau kita menghargainya..

10 comments:

CuTeMiUt78 said...

wah.. cepat n eksprees gitu.. mekacih ya sudi ambil dan gantung kan kat sini... tanda ingatan tulus ikhlas dari cutemiut

mae said...

cepat dan berhemah..sama2.

search sites said...

yay ... sudah sampek dengan selamat (gak ada yang pecah maksudnya :) ). Syukur semuanya suka (Arie, mas Robert dan Steffie, duh kasihan si Lexa, menyusul ya say!).

advertising company said...

I think I can still tahan because can considered it as a trade-off mah. Lagipun, his cara nagging the same like my mother punya nagging so I also dah seasoned lah kan.

advertising company said...

I think I can still tahan because can considered it as a trade-off mah. Lagipun, his cara nagging the same like my mother punya nagging...

webbundersökning said...

Many many congratulation of that day with best wishes...

water bed mattress said...

These are really nice cards with beautiful design.

hosting india said...

nice one post.

Web Developers said...

congo for that day! Best wishes :):)

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)