26.3.08

selamat pengantin baru...samazi

hari sabtu yang lpas...
bersamaan 22.03.08....
berlaku satu kejadian kawin...
yakni mnyambut mnantu di kmpung bt11...
orang yg terbabit adalah samazi dan pasangannya....
nnti comform balik(x ingat)...tabiie ni
maka sbgai sain...dari sek ren lagi....dan swajarnya kena mnghadirkan diri...
tapi aku mlupakan sesuatu...beli hadiah...ni adik aku pnye silap...
aku suruh dia beli hdiah..dia beli benda lain....kuat sngat bergayut...kpala jdi x btul...
jadi trpaksalah aku songlap hadiah spare kak aku....settle msalah..

kira2 jam 3 aku bertolak dan smpai 5 minit kmudian...jauh gile pjalanan...


ni dia gmbar2 pngantin...brape kping jah aku ambik..ore doh hbis sanding...aku smpai lwat...buleh la buat kene-kenenge..gmbar sain2 nikah..


pasangenya ore pahang...rompin kot...x ingat pulok(kuat make semut)...persandingan rmah prempuan sbelum ni..dlm 16.03. kot...

tema warna majlis ari ni adalah hijau..buke saje pngantin pakai baju hijau...air pun hijau jugak......bertemakan membangun bersama Islam..