28.3.08

kenangan terindah

assalamualaikum....
kenangan mmg indah...
bila kita tahu menghargainya...
bila kita tahu menilainya...
dan bila kita tahu suratannya...

kenangan melahirkan kita....
menjadi yang persis...

biar 'pelamin angganku musnah'...demo ada lagi sain2..... hok saye demo...hok ingat ko demo....




aku yang lemah tanpamu
aku yang rentan karena
cinta yang tlah hilang darimu
yang mampu menyanjungku
selama mata terbuka
sampai jantung tak berdetak
selama itu pun aku mampu untuk mengenangmu
darimu
ku temukan hidupku
bagiku kaulah cinta sejati

bila yang tertulis untukku
adalah yang terbaik untukmu
kan ku jadikan kau kenangan
yang terindah dalam hidupku
namun tak kan mudah bagiku
meninggalkan jejak hidupku
yang tlah terukir abadi
sebagai kenangan yang terindah

6 comments:

mat jaid said...

relax bro....
biaso la2,adat bcinto....
pyh sgt mu join club bujang aku jah...

mae said...

bukan aku bro...

Anonymous said...

bg aku kdg2 cinta tu sedak
kdg2 sedak tu cinta
hok mano berkenaan tu sbr la
aku pun beso keno gok
hidup lelaki....

Unknown said...

jgn sedih2..alah biasa la tu, patah tumbuh hilang berganti

~cheers~

duelz said...

thanz mae sal cite anganku musnah...
thankz coz sudi terangkan pada kwn sek kito sokmo sal kawe y tlibat dale dilema anganku musnah...

web design india said...

pone of the nice post on your blog,.