25.9.08

kad raya untuk kekawan blogger..


Assalamualaikum..dah siap kat raya untuk korang..ikhlas zahir dan batin dari aku..di kesempatan ni aku nak mintak maaf bebanyak kalu ada salah ngan silap..kalu ada tersilap salah..dan macam2 ter..ter..minta dimaafi..harap korang dapat balik raya dan dapat banyak duit raya tahun ni..ha


Selamat hari raya aidilfitri dan jangan lupa ambik kad korang ni..posmen tak nak postkan..ha


8 comments:

Superb GURU BaniHassim said...

terima kasih byk2 ye mae...
atas kad ini dan doa utk ibu saya...

kuInaJentayutiara said...

tima kaceh.... eeehh duit raya x dak ker?

mae said...

sama2 cikgu..sesame kita berdoa..

mae said...

sama2 kuina..duit raya?dtang rmah..ha

de_kerinchi said...

Assalamualaikum w.b.t.

Selamat hari raya dan maaf zahir batin dari saya sekeluarga...

semoga diberkati Allah s.w.t

TokNabe said...

。☆。*。☆。
★。\|/。★
Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin ★。/|\。★
。☆。*。☆ - TokNabe & Keluarga

amirul_enemy95@yahoo.com said...

as'kum
selamat berkenalan
selamat berpuasa n menyambut ramadhan

web developer india said...

this is really great post.