5.6.08

minyak oh minyak

Assalamualaikum...
surprise betul la pak dolah kite ni..suke sngat buat keje2 terkejut ni..ingatkan nak naikkan harga minyak bulan ogos ni..tetiba plak hari ni terus..sah bulan ogos ni naik plak..cukupkan 3 hinggit petrol..nak buat cam ne..dia pm yang berjiwa rakyat..suke hati dia la..x tau sempat ke x dia nak naikkan harga minyak lagi..macam nak kena tendang jadi pm je..

sebagai rakyat yang paatriotik terpaksalah aku seperti kebiasaanya bila minyak nak naik..terpaksalah bersusun-susun kat stesen minyak...isi minyak sampai x terisi..macam pesta minyak je..alkisahnya..kejadah betul naik plk bnyak terus..menyusahkan betul badawi ni..kite tunggu kejutan seterusnya...kite tengok sapa yang kena..

6 comments:

Along Arman said...

naEk basikal la plak lepas niE..

manje said...

salam...

kite cume tunggu dan lihat pe lg yg naik pasni... dan teruskan hidop gak cam biasa...

> cantik gmbr api dan minyak ni... berseni... :)

TokNabe said...

hoho..kat kelate pun ada jualan murah petrol, ingatkan sini jah. Kayo ore nego minyak......
.................................................
Kalu nok kiro huje jah hok turun....benda lain naik...naik..naik... heh bila nok naik pelamin?

Amer Aan said...

xtau la pe lg yg naik...
who know kn

mae said...

to along-nnti tcabut kaki plak along..along jadi driver takpo..

to manje-dah x berape biase dah hdup manje..sakit hati tngok stesen minyak..haha..gmbar tu berseni silat la manje..

to tok nabe-ore kelate suke pasal minyak ni tok..tok lg suke..pasal naik pelamin..lmbat lg tok..muda lagi..haha

to amer-yg aku tau semua org dah naik hangin..bwak2 bsabar

web developer india said...

really amazing.